Kallelse till årsmötet 2007 Enligt beslut på årsmötet 2003 skickas kallelse till årsmöten primärt som E-post. Vanliga brev får bara de som saknar E-postkonto. Årsmötet 2007 hålls tisdagen den 4 december kl. 19.00 på Knarrbacken. Dagordning 1. Mötets öppnande 2. Val av ordförande och sekreterare till dagens möte. 3. Godkännande av dagordning. 4. Val av justeringsmän för dagens protokoll. 5. Fråga om mötet utlysts i laga ordning. 6. Ekonomisk årsberättelse. 7. Styrelsens ansvarsfrihet. 8. Val av ledamöter till styrelsen och andra klubbfunktioner. Poster att besätta: o Ordförande, 2 år nuvarande Kjell Bäckström o Sekreterare, 2 år nuvarande Bo Hansson o Revisorsuppleant, 2 år nuvarande Dag Ramberg o Materielförvaltare, 2 år nuvarande Bengt Lindström o Fältansvarig, 1 år (fyllnad) nuvarande Kjell Bäckström o Firmatecknare (nuvarande: Kjell Bäckström och Bengt Lindström, var för sig) 9. Fastställande av medlemsavgifter för år 2008. 10. Styrelsen informerar om året som gått och vad vi kan vänta oss av 2008. 11. Övriga frågor. 12. Mötets avslutande. Mycket välkommen!