Kallelse till årsmötet 2000 Årsmötet 2000 hålls måndagen den 4 december kl. 19.00 hemma hos sekreteraren. Adressen är Prästgårdsvägen 6, Södra Viby. Entrén markeras med flammande marshaller. Icke bilburna i myndig ålder kan se fram emot glögg och pepparkakor, övriga enbart kaffe med dopp. Dagordning 1. Mötets öppnande 2. Val av ordförande och sekreterare till dagens möte. 3. Godkännande av dagordning. 4. Val av justeringsmän för dagens protokoll. 5. Fråga om mötet utlysts i laga ordning. 6. Ekonomisk årsberättelse. 7. Styrelsens ansvarsfrihet. 8. Val av ledamöter till styrelsen och andra klubbfunktioner. Poster att besätta: * Vice ordförande, 2 år (nuvarande: Björn Berg) * Kassör, 2 år (nuvarande: Bo Nägling, som undanbett sig omval !) * Revisor, 2 år (nuvarande: Rolf Stavegård) * En av två biträdande fältchefer, 2 år (nuvarande: Björne Andersson) * En av två flygsäkerhetsansvariga, 2 år (nuvarande: Hans Olofsson) * Firmatecknare (nuvarande: Kjell Bengtsson och Bo Nägling, var för sig) 9. Budget för 1999, medlemsavgifter. 10. Övriga frågor. 11. Årsmötets avslutande. Mycket välkommen!